שאלות נפוצות אתר

כיצד יסופקו לי הכרטיסים של הכדור הרגל ?

הכרטיסים יועברו עיי שליח לכתובת המלון בו הלקוח לן בעיר הארוע עד ערב לפני המשחק. במקרה של לינה מחוץ לעיר או בדירה, נבקש לשנות את שיטת המשלוח לאיסוף מקומי.

חשוב להקפיד על העברת פרטים מדויקים של המלון, שם האורח כפי שמופיע על שובר הזמנת המלון, תאריך הגעה ומספר טלפון באמצעותו נוכל ליצור עימך קשר.

ארה"ב וקנדה - הכרטיסים נשלחים באמצעות חברת שליחויות בינלאומית לכתובת הלקוח, פרט למקרים בהם הספק מציע משלוח מקומי או איסוף במשרד סמוך למיקום האירוע.

מתי אקבל את הכרטיסים ?

כרטיסים למשחקים והופעות יסופקו עד ערב לפני מועד האירוע. במידה והכרטיסים לא סופקו עד השעה 22:00 בערב שלפני האירוע יש ליצור עימנו קשר מיידי לטלפון 03-7216006 או 34-626651533 +

האם ניתן לקבל כרטיסים אלקטרוניים (e-tickets) ?

במידה והמועדון מספק את הכרטיסים כ כרטיסים אלקטרוניים (e-tickets) ישלחו הכרטיסים לכתובת המייל של הלקוח הקיימת במערכת שלנו.

האם ההזמנה באתר בטוחה ?

ההזמנות באתר מאובטחות בסטנדרט אבטחה גבוה. הסליקה נעשית בשרתים מאובטחים העומדים בתקן האבטחה המחמיר ביותר לאתרי מסחר PCI Compliant

האירוע/טיול אליו רכשתי כרטיסים בוטל , האם מגיע לי החזר כספי ?

כן. במקרה בו האירוע/טיול בוטל כספך יוחזר לך. במידה ולא התקבל זיכוי בכרטיס האשראי עד 30 יום ממועד ההודעה הרשמית על הביטול, נא ליצור עימנו קשר. לעיתים תתבקש להשיב את הכרטיסים לספק בטרם יועבר הזיכוי.

האירוע לו רכשתי כרטיסים נדחה, האם מגיע לי החזר כספי ?

במידה והטיול נדחה כספך יוחזר לך

קיבלתי כרטיסים שהודפסו במדפסת, האם זה תקין ?

במקרים מסוימים הספק יעדיף לשלוח כרטיסים אלקטרוניים באמצעות חברת שליחויות וזאת ע"מ למנוע כפילויות, אין בעיה להשתמש בהם בכניסה לאירוע.

השם על הכרטיסים שונה מהשם שלי, האם זה בסדר ?

השם על הכרטיס שייך לבעליו המקורי/ראשוני והם תקפים לכניסה לאירוע.

קיבלתי כרטיסי מנוי מפלסטיק, מה עליי לעשות ?

במקרים מסוימים, בעיקר במשחקי כדורגל בספרד יסופק כרטיס מנוי מפלסטיק אותו עליך להשיב בתום המשחק, הסבר מפורט יסופק עם הכרטיסים.